Zwroty
POWRÓT POLITYKI I PRAWO DO WYCOFANIA
Możesz anulować zakup, kontaktując się z nami i zwracając swój przedmiot. Upewnij się, że masz dostępny numer zamówienia. Istnieje możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Adres zwrotny
Białko Z AB
Kopparbergsgatan 7-9
214 44 Malmoe, Szwecja
Zwróć przedmiot z tym samym przewoźnikiem, z którym złożyłeś zamówienie. Wybierasz, czy wysyłasz jako list, czy dający się prześledzić przedmiot, ale jesteś odpowiedzialny za dotarcie do nas zwrotu. Jesteś również odpowiedzialny za wysyłkę zwrotną, więc pamiętaj, aby dobrze zapakować produkt, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Pamiętaj, aby zachować potwierdzenie dostawy od firmy przewozowej do czasu otrzymania od nas potwierdzenia zwrotu.
Należy pamiętać, że prawo do zwrotu nie dotyczy następujących rodzajów towarów:
- Towary ze złamaną pieczęcią lub opakowaniem
- Przedmioty, które mają złą datę przydatności lub które się zestarzeły.
- Produkty o specjalnych warunkach
- Niewykorzystane pakiety (przeczytaj więcej o niewykorzystanych pakietach w naszych Warunkach)
Jeśli nie jesteś pewien, czy możesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Zwrot pieniędzy
Nasza obsługa zwrotów trwa zwykle od 2 do 10 dni roboczych, prosimy o kontakt, jeśli nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy po tym okresie. Po otrzymaniu i zatwierdzeniu Twojego zwrotu pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z metodą płatności używaną w momencie zakupu. Płatności kartą są zaksięgowane, a kwota staje się widoczna na koncie w ciągu 7 dni. W przypadku faktur faktura zostanie poprawiona/zamknięta.
Pamiętaj, że jeśli kupisz jeden z naszych pakietów i zwrócisz jeden lub więcej produktów, zastrzegamy sobie prawo do obciążenia poszczególnych produktów, które przechowujesz po pełnej cenie, a tym samym zwrócimy tylko różnicę między tą kwotą a wartością zwróconego produktu. Jeśli dokonasz zakupu z kodem rabatowym 3 dla 2 i chcesz zwrócić dowolny przedmiot, zastrzegamy sobie prawo do naliczania opłat za produkty, które przechowujesz w pełnej cenie.
Zapłać, nawet jeśli zamierzasz dokonać zwrotu
Jeśli wybrałeś opcję płatności faktury, zawsze pamiętaj, aby zapłacić fakturę na czas, nawet jeśli zamierzasz dokonać zwrotu. Ma to na celu zapewnienie, że nie otrzymasz przypomnienia o płatności. Kiedy przetworzymy Twój zwrot, otrzymasz zwrot pieniędzy od wybranego dostawcy płatności.
Niewykorzystane pakiety
Jeśli wybierzesz metodę wysyłki do lokalnego biura odbioru, przesyłka zwykle pozostaje na poczcie przez maksymalnie kilka dni, w zależności od kraju. Jeśli nie wykupisz paczki w ciągu tych dni lub nie odbierzesz jej odbioru, zostanie ona nam zwrócona. Następnie naliczymy opłatę za wysyłkę i koszt wysyłki za zwrot, obecnie maksymalnie 29,9 EUR.
Wymiany
Obecnie nie oferujemy żadnych wymian. Jeśli chcesz mieć inny smak lub rozmiar produktu, musisz zwrócić oryginalne zamówienie i złożyć nowe zamówienie na naszej stronie.
Chcesz anulować zakup?
Możesz anulować zakup, kontaktując się z nami i zwracając swój przedmiot. Upewnij się, że masz dostępny numer zamówienia. W porządku jest zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Nie jesteśmy w stanie anulować ani cofnąć zakupów, które zostały już przetworzone. Otrzymasz produkty, a następnie muszą zostać nam zwrócone.
Nie oferujemy bezpłatnych zwrotów, ale chętnie pomożemy w uzyskaniu etykiety zwrotnej za 7,9 EUR, jeśli jest to interesujące.
Jeśli zdecydujesz się kupić od nas etykietę zwrotną, wyślemy Ci ją e-mailem, abyś mógł zostawić paczkę na swoim.
Należy pamiętać, że prawo do zwrotu jest ważne przez 14 dni po otrzymaniu przesyłkiNie ma zastosowaniaDo następujących rodzajów towarów:
- Towary ze złamaną pieczęcią lub opakowaniem/zdobieniem
- Towary, które mają zły termin przydatności lub które się zestarzały.
- Produkty o specjalnych warunkach
- Niewykorzystane pakiety (przeczytaj więcej o niewykorzystano pakietach w naszych Warunkach zakupu)
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, jeśli nie jesteś pewien, czy możesz zwrócić przedmiot, czy nie.